Sådan køres et bryllup generalprøve - bryllup rehearsal guide

Sådan køres et bryllup generalprøve – bryllup rehearsal guide

1) revurdere de par noter fra dit møde. Sørg for at du er opmærksom på eventuelle afdøde forældre eller fraskilte forældre og potentielt anstrengte relationer. Hvert nu og da nogen er uhøflig og det er godt at vide, at det er fordi vedkommende er stresset på grund af et anstrengt forhold og at det har intet at gøre med dig, personligt. Fraskilte forældre, der stadig ikke får langs kan nemt bringe ned den positive vibe.

2) Bring trykt kopi af ceremonien til generalprøven. På sidst side eller hvor der er plads, nedskrive parrets forældres navne (undertiden sidste navne er forskellige), eventuelle børn navne, koordinatorens navne, fotografens navn, DJ’S. Lejlighedsvis er koordinatorer email ud en tidslinje til leverandører og denne info ofte på denne tidslinje. Det imponerer altid folk, når du går til at introducere dig selv og du kender deres navn.

3) introducere dig selv til alle på generalprøven og skrive navne. Medlemmer af brude fest er potentielle kunder, forældre nogle gange give drikkepenge og kolleger sælgere give henvisninger. Også, du skal kende navnet på de person/personer holder ringene, så du kan invitere dem op under ceremonien.

4) Spørg koordinatoren hvordan han/hun kan lide at køre i generalprøven. Normalt vil hun line alle op i de steder, de vil stående under ceremonien, praksis gå ud, så gå tilbage i og foring op, så officiant løber gennem punkttegn i ceremonien, så alle vil praksis går tilbage ud igen.

images0

5) når du kører gennem de vigtigste punkter, instruere parret:

Til at holde hænderne under deres ceremoni og overfor hinanden.

Ikke at føle sig forpligtet til at stirre på dig, og at det er faktisk lidt underligt, hvis de stirrer på dig hele tiden. Sørg for, at de ved for at se på hinanden mens udveksling vows og ringe.

Bed dem venligst afstå fra at have en samtale under deres ceremoni. Det sker, og det er vanskeligt at gøre dit bedste når bliver ignoreret.

Forklare, at du vil åbne ved at tale til deres gæster og takke dem for kommende. Fortæl din par, som du kan flytte rundt lidt, at finde venlige ansigter i crowd at tale til, og for dem ikke at flytte eller forsøge at få ud af din måde som du bevæger dig en lille smule.

Så du vil tænde og tale med dem begge direkte.

Hvis de har valgt billedsprog, praksis, gå over til bordet. Gommen kan føre bruden, så han ikke træde på hendes kjole, eller de kan hvert skridt på deres egen side af bordet og mødes bag det. Sørg for par står bag bordet, som står over for deres gæster. Altid undgå at have ryggen til deres gæster og fotograf, hvis det er muligt.

Hvis forældre eller børn er involveret, har dem stå på hver side af parret bag tabellen bruges til billedsprog, også over for gæsterne.

Hvis guest læsere overvære generalprøven, Sørg for de vide, at enten kommer og tage din spot stående i mellem bruden og gommen, hvor du vil aflevere mic. Hvis der er en anden mikrofon på et stativ, sætte ud til den ene side, Sørg for de ved, er, hvor de står at læse. Spørg gæst læserne til at tage din plads, så de er i stand til let knus parret efter læsning.

Praksis ring udveksling. Hvis deres bedste mand er i besiddelse af begge ringe, har ham tage din plads i mellem parret så der er en stor foto af tre af dem fra midtergangen. Hvis den bedste mand og maid of honor afholder hver en ring, Spørg par blot vende rundt og tage ringen fra dem begge.

6) har det sjovt i deres generalprøve. Når du praktiserer tilkendegivelse, faktisk råbe ud, “Kys bruden!” Normalt brudeparret part vil juble og derefter du vil alle praksis gå.

7) Spørg koordinatoren, “Hvor vil vi fordybning til at underskrive deres vielsesattest?” Der bliver høfligt plante frø, der underskriver licensen kommer før noget andet efter deres ceremoni. Fotografer er undertiden skyldig i opsigtsvækkende parret og forsvinder for fotos, og du ønsker ikke at vente for en time. Dette vil forhindre det i at ske.

8) bede alle andre kreditorer om visitkort, hvis du skal nå dem. Hvis du ikke har et visitkort til at give dem, lad dem vide, at du vil email din kontakt info over, når du kommer hjem. Hvis de andre leverandører ikke har kort, sikre du har i det mindste skrevet ned deres navne.

9) være sikker på at sige farvel til din par inden de forlader stedet og fortælle alle, at det var hyggeligt at møde dem, og at du ser frem til alle på ceremonien!

10) joke med brudeparret part og fortælle dem at, “Har sjov øvelse middag, men til at opføre sig, fordi vi har brug for dem til at være deres bedste ved ceremonien.”

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sådan køres et bryllup generalprøve - bryllup rehearsal guide